28.5.09

耐性

我想和你在一起,
非常的需要耐性,
不只是因为你很忙,
有朋友向我说给些时间你,
问题是你知道有人在等你吗?
今天本来说好的
怎样都尽快完成所有的事,
可是看来,
你要忙得是很多事,
我从早上等到了晚上,
不知道你感受到等待是多么的恼人,
尤其是对方没有任何回复,
我想如果平常的话,
我会直接叫对方别来,
我最好回家休息自己吧,
反正大家都没时间见面,
我想这是我有史以来,
最有耐性的一天,
等一个人等了一天的时间。

如果你是不得空,
请告诉我,
最多我们下次有机会才见面,
好过现在我生气你,
不知道是对的还是错的,
因为我知道你有事要做,
可是告诉我一个大概的时间,
那么在其中的时间我可以安排一些事,
好过在学校里,
椅子都快烂了,
还没等到我想等的人,
我坦白告诉你,
我市没耐性的人,
在未来,
我不知道我有没有那个耐性,
去等你,
尽管说得再好听,
有些是我市无法忍受的,
其中就是浪费我的时间,
在学校做了那么久,
好听的,人家说我很勤力,
可是我却是在等你,
我告诉你,
我是真的不耐烦了!

3 评论:

匿名 说...

不是吧?你在学校等他啊?haizz...

jeang wei 说...

actually..
i don't know what to say..
or maybe our life not same
i mean you can't see what i'm doing and how is the situation.
and i also can't see and know what are you doing that moment.
i just can say that this is a very good experience for us.
why?
we are not always can meet each other
and we have our own target
and the way we need to achieve is not same.
maybe sometimes you are harder
or sometimes me...
everything is not just see what is happening and you assume that you already know it and make your judgement.
but we have to know why it is happen and how it is happen.
i can tell you i used to wait my ex a whole day when i was in ns.
you know in ns we just can use the phone twise a week.
that is sat and sun
she didn't reply me
i thought she must be busy and i must give her support
and i know she must not intent to do that.
this is just passed
i'm not mean to hurt you
but i just let you know we must trust each other
we have chat about the date before that day right?
and i said i'll be late and i'll give you a call
yes i didn't give you a call.
but i said i'll be late and i didn't mean i don't want to see you.
and intent to do that.
see?
communication again.
i went to your house to fetch you
i wait outsibe there and your neihgbour just look at me why wait there but nobody go out and i just go...
i was thought you went back alraedy cause it was late.
and i asked you too
why your mum didn't cook for you...
remember?
i really thought you are at home.
but i've to say sorry too
anyway
hope this will not happen next time..

☆ Wei ♥ Heng ★ 说...

好像是我等一个人,等了那么久呢!算是一种很特别的回忆吧?也不必担心,是一种经验吧,以后别再犯了···对不起,我爱你

发表评论