17.3.09

相思

我想你去lumut
应该算是我们第一次
相隔远过怡保,
或许是不习惯,
不知道为什么
我好像很想念你,
也或许是上次见面时
我们的拥抱太让我怀念,
我们大概有8天没见面,
应该是时候做好准备,
去面对更远的距离,
还有6个星期左右,
我们将会有一段很长的时间
无法见到面,
虽然我相信我们能够渡过,
但是我还是不舍得,
毕竟我们才在一起没多久,
就被逼分开,
我也很怕会太想念你,
然后自己变疯了,
哈哈……
所以我想让自己忙一点,
时间就会过得快一点,
那么我就不会疯了,
其实我是dr.TR的VIP.
dr.TR是我的死党,
马碧惠小姐啦……

别想她,
先讨论我们的事,
那么你呢?
你又会如何打算?
如何去读过这两年?
我想你会很忙,
既然如此,
我们就更应该好好加油,
或许能够早一点见面,
其实……
我不知道自己会不会给你压力,
因为距离真的是
一个无形的杀手,
毁灭了我们的感情,
你又想过放弃吗?
放弃这段很苦的恋情,
我曾经想过,
就是把你放在一旁,
然后过一个自我的生活,
但是只要想到,
在人的一生中,
到底能够遇到多少个你爱的,
而他也使爱着你的?
我想我的人生应该不多,
所以我不会轻易放弃,
因为我还爱你,
可是如果只有我是不够的,
不是个好方法,
我不知道
你愿不愿意用尽
一切的心思去维持这段感情。

说真的,
我不是一个温柔贤淑的好女孩,
如果你以未来作为我们交往的目标,
我怕我无法满足,
我怕我不是个好妻子,
我市有自己的梦想,
在还未达成之前,
我不会放弃然后嫁人,
我妈老是说结婚以后,
还能继续升学,
但是我却认为
一旦我结婚以后,
我应该没那么多时间,
我不可能用他人的钱来升学,
更不可能事业,家庭还有学业,
三者兼具,
我知道我没有这份能耐,
如果那天我结婚,
就是说我放弃梦想了,
然后家庭会使我的第一位,
这不是简单的一件事,
相信你也明白,

好啦……
废话太多,
那个听说你买了一件t-shirt给我,
我好期待咧,
你好像很少送东西给我,
不知道是怎样的呢?
我想把它一起带去s'pore
可以吗?
好想,好想念你,

爱你,i'm just thinking of you...

1 评论:

jeang wei 说...

miss you too...
if talk about lumut
i'll recall back the accident
...
really speechless
you know why?
that day i was rush to there
and fetch my classmate
but they really disappoint me
make me waste alot of time to wait them..
ok fine...
after that i reach there...
the institute is quite far from my staying place
the place can consider good la
cause got
3 rooms
2 bath rooms
1 kitchen
1 living room with astro
1 dining table
and 3 air-con
that's ok
but the people imean my class mate not good lo
every time i use my car to fetch them to the institute
and also to eat
is just 4 peoples follow my car only
but everytime i need to wait them...
the class is 8
breakfast is 7.30
but we always arrived there at 745 or 750...
see?
you say angry anot?
and some of them seem always want to take benefit from others...
no good lo
really disappoint me...
over there is just listen cousr only
but at the last day we have a small test...
every day from 8 to 430
of cause got break la..
and the captain is very good
he even treat us to play futsal...
and always say joke with us
the 1st day i just walk around the town
the town is very small
just 1 street
of cause i'm also looking what i can buy for you
walk and walk
finally i found 1 shirt is quite pretty for you
without any thonght i buy it
but i can't found any couple shirt selling there...
just i saw alot of batik and t shirt
and quite expensive too
the 2nd day i also keep searching...
but no...
then the 3rd day me and my friends walk around the lumut along the sea side
haha
alot of couples i saw
but also alot of family relax at there...
the 4th day
i went to teluk batik
haha
my friends they really naughty...
playing fool in sea...
they swim
play sea water
and so on...
but i didn't swim
i saw that the water not suitable to swim
but i also not prefer to swim at sea...
haha
maybe afraid got shark attack gua...
then the 5th day
the captain treat us to play futsal...
wa
that day i only know long time i didn't exercise..
untill i feel that i'm like a old man...
haha
sweat alot
then the final day...
is that the accident happened...
after i back from secarching my training place...
yaya
that's all the things in lumut...
every day i also miss you o...
just recall back the time when we were together...
hehe
muakx..

发表评论