6.3.09

倒数

现在是3月了,
真快,
我们还有大概55天,
就能够说再见啦···
然后或许过了一年半以后,
才有机会见面,
很快,时间过得很快,
它不给你机会考虑,
也不让你有犹豫的地方,
所以做任何事情,
都要快,狠,准!

今天我们来谈谈
昨天你问过我的问题,
你说你会想为何我会如此牺牲,
你又不是万人迷,
没有事么地方特别吸引人,
我真的不知道为什么,
为何我能如此容忍,
为何我对你的感觉不会变淡,
你说你不帅,
但是我却会觉得你很有魅力,
把我的心都搞乱了,
你也说你不是个好男朋友,
但是我却认为
你不是最好的,
可是你已经尽量待我最好,
想当然耳,我不重金钱,
但并不代表我喜欢受金钱的烦恼,
我认为你能给我幸福,
我的直觉也告诉我,
你不会随意伤害我,
不会背叛我对你的心。

其实我不爱万人迷,
那些都太花了,
你不会刻意去招惹女生,
你只会做些让你的女朋友开心的事,
虽然你不能经常陪我,
也不够体贴,
可你也尽力去了解我的一切,
连私事你都问,
那个虽然我不知道你是想关心我,
还是你想知道多一些关于这方面的事,
我相信这世上没有十全十美的,
在两者之间,
如果只能选择一个,
我选那个让我信任的,
而不是每天都在花言巧语的,
让自己没安全感,
或许你会说你无法给到我想要的,
但事我想你会尽全力,
给我最好的,对吗?

那么我可以问你吗?
是什么让你觉得我可以信赖?
是什么日阿哥你觉得我不会三心两意的,
就像当初我和他分手,
然后一个月以后,
我和你在一起,
你怎会如此信任我?
也是什么让你肯定,
我就是那个你喜欢的,
有很多问题未必有答案,
我想最好的解释是,
我爱你
无法理解,
没有理由,
部分时间,地点,
爱就是爱,
懂吗?
在这一刻我真的很想你,
我不知道何时才有机会
见到你,
但是爱你,想你的心,
一直都是有增无减,
好爱你,所以更爱你……

1 评论:

jeang wei 说...

ya...very fast...
recently i feel i'm so tiered...
don't know why...
always feel no energy to solve problems..
even mt test is not so good
feel stress.
em...
this question i always ask
cause when i feel that what i can give you..
i'll feel you are suppose to have more better bf than i...
i know i have my weakness
and my bad habits
after reading this
i know
i try to put a side my thoughts
this no good
but if i don't think of the question
will it be dangerous?
i mean when we have problem that maybe a misunderstand
because we don't know each other..
you know what i mean?
why i ask your private things ah...
em...
both i want to know
about you and about girl...
but if you feel that i'm too over or you don't want to aswer you can stop me
but..
i think i shouln't ask you this leh
sorry ya
just sometime full of curious and want to know you more
here i apologise to you if i did something that you dislike.
why i trust you ah...
i think is that feeling
the feel that i have to you
actually
i used to give up
after i knew you still have relation with your ex
i really don't know you still in relation when i confess to you
feel that i'm a destroyer.
from everything you did to me
i have more and more trust on you
i believe no 1 can do these to me of cause you
even my ex
but that clever girl...know?
i feel i owe her so much
but love can't do anything...
sometime i think
is that i make a right decision to be with you?
cause i'll just hurt you
cause i'm not always can be your side
like now
i seldom sms you
and later
we will separate
and in the future
we will separate again to work
how?
i believe you
now i'm revising our time together...
like a dream
simple
but sweet
and unforgettable
what you think dear?
i love you...
hope you can always happy...

发表评论