22.1.09

得来不易的幸福

你还记得吗?
当初我们刚在一起时,
你是多么的不安,
即使这一刻,
我也不肯定,
你是否已经安定了,
我不知道在我们前面,
到底还有多远的路,
因此我不敢向你保证永远,
但是我希望这是一辈子的,
你呢?
就让我们一起保温吧!!

我也记得你经常问些莫名其妙的问题,
有时候,
我不知该如何回答你,
我不想让你感到不安,
但是我很认真地告诉你,
我对你说的每一句话,
都是出自我的真心的,
因为我们承诺过,
是没有隐瞒在我们之间,
希望你也能做到,
就让我们做尽一切,
去precious,appreciate,
维持这份得来不易的幸福,
请相信我,
这一刻我对你是充满了爱,
我也会好好的加温,
让它保持永远,
好吗?

1 评论:

jeang wei 说...

dear..sorry..i'm not suppose to always ask you like that..maybe is i'm too worry to start a relation and this relation is very dangerous i mean from the beginning we are just a ordinary friend and not even understand each other as well as we don't actually know what is the face looks like..ya..just the 20 or 30 minutes a year ago when you were eating in my father stall...dear,we share anything together.no matter sweet sour bitter or spicy...i'll always listen to you...precious and appreciate.keep warm and keep warm...

发表评论