13.12.09

回家篇之三

今天是我大哥迎亲的吉日,
很快的,三天就是这么过了,
今天真的起了个早啊,被妈妈吵醒的,
在不醒来的话,我应该会有生命危险哦,
哈哈,然后洗澡就准备要出发了,
吃过早餐了,8点多就出发了,
但是听说那些姐妹们呢,
他们竟然还没到女家那边,
还想说要整兄弟们和新郎哦,
真的是没意思啊,所以说如果要作的话,就应该早早准备啦,
各位姐妹,要记得哦,
如果要整那一个新郎都好,请准时。
经过一场争斗呢,我哥也渠道我大嫂啦。
这个其实不重要,以下才是我要说的。

我终于可以约会了~~回来这么久都没有二人世界,
才怪了啦,因为这一次是到人家家里吃饭,
超级紧张的列,心跳超快的。
那些有见过家长的一定明白我的感受吧?
然后进门见到他妹妹,婆婆和妈妈。
他妹妹,超级健谈的,幸好呢!!
不然感觉会很尴尬咯,毕竟是第一次见面吗。
还有呢,其他的,只能说一面之缘。
因为都没有机会聊天咧,
他的家人都很忙以下,
到他的新家之后,更好笑咯,
我竟然真的坐在那边睡着列。
因为那个沙发还真的很舒服咯,
再加上天气有点冷冷的,
然后快快吃饱饭就休息一下,
然后才是我等了很久的真真约会了~
哈哈~很开心咧,真的等了很久,
能够和你在一起是我开心地时刻,
或许短暂,能够再见多一次面,我好高兴哦。
不管是什么,我都愿意面对,明白我的意思吗?
我爱你~~

哎呀,我懒惰上传照片,如果真的想看,FB有~
爱,爱,爱~

2 评论:

jeang wei 说...

hi dear,
actually i'm also feel happy that you are willing to come to my house.
just if got anything mistake we did to you
here i say sorry to you ...
but i think should be ok haha.
em...
this is your 1st meet to my family..
but they also don't have much comment about you..
is actually say that they didn't say anything..my grandma.
just my father got some comment la..
and my mum say that she didn't see u truely
so also no much comment about you..
ha
don't know is good or bad..?
what you think?
and we had our sweet moment together
but time not really enough for us..
too short
maybe next time we short stay longer time together..('-')
anyway,
i will keep this moment in my heart

thank you..
i love you.

☆ Wei ♥ Heng ★ 说...

sorry dear, let u wait tim, ha~ actually, i did have some comment, next time please dun make ur house so comfortable, then i wun fall asleep lo, right? so paiseh u know? when i woke up that time >< hopefully no one notice it la.. haha~
thats all, hmmm.. yea, this's a very sweet & unforgetable moment, i think i'll nvr forget bout it execept i got accident with my brain la.. haha~
hmm.. maybe next time we can have a vacation, a short vacation, hehe~ jz 2of us.. =) can't wait want to see u ><
love you~~~ no thanks you for that ok??

发表评论