26.12.09

1st Anniversary

拍拖一周年快乐,有点绕口哦,对吗?
很快的一年就完了,我都没有想到去年的今天,
我们会再一起这么一段时间,
由于我们的感情是远距离恋爱,
面对的风险也是相当的高,但是接下来或更加的困难,
因为你上船了之后,我们的联系变得更加少了,
一份没有沟通的感情是无法长久的,
所以,有什么想说的,不能说出口的,
记得在这里写出来,我会保持经常过来看一看,
我一定会很想念你的,我会舍不得让你走,
幸好我们隔这么远,不然我真的会哭的,
因为选择让你走得更远是一种痛苦的煎熬,
你应该明白我的感受吧?

或许在几个月后呢,我们又见面了,
可无法预料那一刻,我们依然爱着彼此么?
这是一个很残酷的世界,我的愿望不一定每个都实现,
我希望那不会使我们的结局啊!!


You promised we'll never broke up over the telephone
You said our love was stronger than an ocean apart
Time goes by and people lie, everything goes too fast.


Let's not fool ourselves in vain,this far away trip will give us pain
We'll have to be so strong to keep our love from going wrong
Distance will make us cold, even put our love on hold
But soon we'll meet again and soon it'll be bright at noon again


我希望我们能够拥有的事Love&Happy ending。
我们会度过很多个圣诞节和周年纪念,
我们会拥有很多很多的回忆,
不管我们在哪一方,
心里想的是彼此能够聚在一起的念头,
每一天努力的生活着,就是为了和你下一次相聚,
我依然记得保温,感情就是要保温,
我会让我自己一直都很健康,
让自己每天都能笑着说,
我的生活是很有趣的!!


我爱你哦,明年的这一天又会是怎样呢??




2 评论:

jeang wei 说...

happy 1st anniversary of our relationship!!
hehe...
i don't know we got how many anniversary...
but at this moment
i'm so miss you...
muackx..
take care.
i love you
i love you
i love you..
i love you...



i love you...
be happy.

☆ Wei ♥ Heng ★ 说...

I love u, i love u so much, i hope this will be a lot of times of anniversary. Haha~
Wish u all the best & healthy & happy at every where, ok? muakx..

I love u & miss u too.. =)

发表评论