23.9.09

回家之第四篇

最后一天了,今晚我就得离开这个梦,
这个一场美丽的梦啊,
虽然是一场短暂的美梦,
我在想到底下一次我回来的时候,
我可以再拥有这一场梦吗?
我好像有点谈心对吗?

对不起,在将来的一段时间无法陪伴你,
但是我想能够和你在一起这短短的三天里,
能够让我减少相思的苦,
我要告诉自己,
十个月,是一个很短很短的时间,
十年的日子才是让人感到痛苦吧??
我应该感谢上天还是让我抱着你在一次,
所以我愿意等待十个月,
只为了再见你一次,在抱着你,
听你的心跳,静静的,
Dear,你知道吗?
我从来没试过如此深刻的爱上一个人,
可以在多个月以后还是那么的深刻,
每一次见你,我都是觉得很紧张,
心跳加速,开始有点不自在,
所以我都叫自己了冷静,
千万不可让你看到我很糗的样子,
我希望自己在你的眼前,永远是完美的,
但是好像不容易哦。

还记得你来送的离开的时候,
我们都那么的依依不舍,
我很想留下来,但是我还有得做的东西,
我很想永远陪着你,可是我家还有我的责任,
说着说着,我感到眼眶都开始红了起来,
我想哭出来,因为我很辛苦,
可是我不可以让你看到,
因为我不想让你感到担心,
我不顾别人对我投向什么眼光,
可能觉得我们不知羞耻,
在大众的面前亲亲,但是有多少人?
可以真正的感受到远距离恋爱
到底是多么的折人,可以多一秒,我就算多一秒,
可以看多你一阵子,我就不会错过,
或许这一切都是自己的错,
但是我的心还是觉得失去这一刻,
我会后悔一辈子,
可以爱上你,我是幸运的,
我抱着一份期待,
期待下一刻能够在一起的时刻,
我不会忘记你的要求,
我会努力达到你的要求,
我更不会忘记,我再巴士里,
你用唇语告诉我,‘i Love U’
你说的每一次爱我,
我都觉得感动,但是在这一次,
你的爱,让我的眼泪流下来了,
我忍着,希望让你感觉我的爱,
我也告诉你‘i Love U'
巴士就这么的离开了,
我爱你,我很爱你,
可以为我守候吗?这一份真诚的爱,
在你回去的同时,我也会跟随你,
回家,但是可能只是几天的时间,
请相信我,有一天,
我永远留在你的身边陪伴你,
作你身后的支持,给你力量···

爱你,i love u...

1 评论:

jeang wei 说...

dear...you make me cry again...
all your words make me feel back the feeling that night.
i can say that that night was 1 our sweet memory too...agree?
so touched
i'm appreciate every moment we together
even i can feel that you want to cry...
that night your eyes were turn to red
i know
me too
but i can't cry
we must be strong to last our relation
we are the right people
you understand?
i love you...
altought just a hour we can meet
but better than nothing
atleast we can share our last word
and the most important that i can give you what i've prepared...
hope you like it o...
hehe.
today i have to go back to sitiawan again...
and very soon i have to go for sea training.
i don't know what will happen
just i hope you can live happily
and take care yourself.
i know you can do that..
hope after this we will never change so much..
i mean we still in love with other
don't know can do that anot...
dear,you know
sometime i'll feel heartpain
when i feel that i'll leave you
here comes again
very sad...
and 1 thing i really sorry to you
i didn't ask properly and angry you
sorry ya
i know you won't do that
i trust you
ok
time to leave...
i spend my time for you...
to give you my comment and my feeling.
hope you can read it as soon as possible.
i love you
lee jeang wei never give up
wong soon heng also won't give up
but dear,
you promise 1 thing but you didn't do wo
remember what is that?
hehe...
time to leave...
bye bye..


i love you so much darling...
muackx muackx muackx...

发表评论